Si em deixes

Si em deixes, et diré que t’estim.

Si em deixes, et faré carícies i moixaines, et xerraré a cau d’orella, et faré eriçar els pèls del clatell.

Si em deixes, et confessaré que mai et deixaré, que sempre seré al teu costat, que sempre et protegiré.

Si em deixes, et faré créixer.

Si em deixes, m’estaré asseguda mirant-te durant hores.

Si em deixes, el meu primer pensament a l’alba i el meu darrer al vespre, serà per tu.

Si em deixes, algun dia entendràs que mai ningú t’estimarà de la mateixa manera.

Si em deixes, descobriràs que de mare teva, només en sóc jo.

Anuncis

2 pensaments sobre “Si em deixes

M'agrada que comentis

