Ombres al passadís

Les meves pors es passegen per casa en forma d’ombres. Entren a l’habitació dels nens, quan no hi són, per amagar-se sota els seus llits. Les veig, de reüll, travessar el passadís, acotades, de camuflatge darrera un vestit negre que les difumina.

En tinc d’altres que viuen dins el meu armari i en surten a mitja nit per fer lliscar les seves mans al voltant dels meus turmells, com una carícia traïdora, i estirar-me avall fins fer-me despertar.

Les més punyeteres  de totes viuen al meu cap. Són petites, petites, i entren pels meus ulls en casaments i carreteres. Aquestes fan de paparres, unes de l’estomac, les altres del cor.  S’hi adhereixen, les molt podrides i n’escanyen el rec sanguini, perquè els meus pensaments, privats d’oxigen, no carburin ni del dret ni del revés.

Les que corren per casa les miro fit a fit i descobreixo que en realitat són infants desorientats, amb els ulls plens d’elles mateixes, que em necessiten per viure. Amb les punyeteres he arribat a un pacte i, de moment, sembla que han deixat d’incendiar-me la panxa.

Anuncis

3 pensaments sobre “Ombres al passadís

  1. Potser s’hauria de crear un servei d’assessorament en eficiència de les pors?? Perquè és un recurs il·limitat, si més no, el nostre ego sempre en genera!

  2. A mi les pors que em fan por… són les que un no reconeix com a pors. Les que identifiquem, tot i fer mal i por al ser reconegudes amb més o menys incertesa hi lluitem. Les altres! al no reconèixer-les apareixen i solen fer-nos mal a nosaltres i als que envoltem.
    Per tant el primer pas per combatre les pors és reconèixer-les i possar-los-hi un nom!…

  3. Sempre juguen amb la foscor, els amagatalls i la nit. S’amaguen de nosaltres però ens persegueixen, i aquelles que enlloc d’entrar pels nostres ulls entren al nostre cap són les pitjors de totes.

M'agrada que comentis

