La hipocresia de les flors

Les flors són hipòcrites per naturalesa. Embafen l’aire amb la seva olor, sovint nauseabunda. Ens mostren la seva cara amable i somriuen mentre el gos que passa pel carrer les orina com a propietat. Són cultes i alegres, no reconeixen els seus pètals asimètrics, i els amaguen posant els que creuen més bells al cim.

Les flors són hipòcrites per naturalesa. Resten seques i mortes durant setmanes, sense reconèixer que han deixat de ser perfectes, sense valorar que, si es deixen anar, poden arribar a ser molt més del què han estat mai.

Les flors són hipòcrites per naturalesa. Per això a mi m’agraden els cactus, són sincers, cap gos se’ls atansa per pixar-se’ls.

Jo mai seré flor, a mi m’agraden els cactus.

3 pensaments sobre “La hipocresia de les flors

  1. m’agrada que algú també sigui més de cactus….. penso el mateix, de fet crec que tinc alguna cosa escrita semblant i tot.
    Però també sé que ànims i endavant!!!!!!!!!!!

  2. Crec que les flors són com són perquè no poden ser d’una altra manera.

    La seva vida és curta i qual foc d’artifici llueixen per un curt temps abans de marcir-se per sempre.

    El cactus també m’agraden. Pensa que hi ha cactus que floreixen!

M'agrada que comentis

