Els meus súper herois

Tinc uns quants súper herois. En tinc de mascles, de femelles i dos cadells. Els grans viuen en una casa de nines. Els petits dormen en llits de cotó fluix. Són la meva salvació quan em perdo, de tant en tant. Els xiulo i vénen a rescatar-me, amb la seva capa flamant i el seu somriure als llavis. Aleshores jo em deixo agafar en braços i enlairar pel cel. Des dels núvols agafo perspectiva i veig el món petit, petit. Petit i senzill, tot ben endreçat, amb les seves casetes i les seves personetes preparant l’esmorzar, els seus cotxets aparcats a la porta del garatge i els gossets i gatets saltant i jugant. Les floretes amb les papallonetes voleiant… Sembla tot tan fàcil, en braços estant dels meus súper herois!

Els meus súper herois són molt forts i quan s’enfaden amb els dolents fan molta por. Per sort, amb mi no s’enfaden mai. A mi només m’escolten i em porten allà on vull anar, mentre em fan pessigolles a la panxa perquè torni a riure com una criatura. Els meus cadells de súper heroi encara no els tinc gaire ensenyats i només em salven quan els ve de gust, però tenen fusta i sembla que mostren un gran talent pel rescat.

També tinc, dins l’armari, el meu vestit de súper heroïna. Està allà, a l’espera, una mica descolorit. Me’l poso poc sovint perquè començo a sordejar, diria que és l’edat. De tant en tant, però, encara sento un xiulet, vaig corrent a vestir-me i m’enlairo i m’enlairo per arribar allà on calgui, tot això només en dos minuts. I faig veure casetes amb gossets i gatets i papallonetes, i faig pessigolles a les panxes dels que em criden perquè tornin a riure com criatures.

Jo també sóc una súper heroïna, però només com a hobby.

 
Banda sonora proposada per la Marta. Gràcies!

Anuncis

5 pensaments sobre “Els meus súper herois

  1. Sempre m’han agradat els súpers herois o súper heroines estripats… aquells que malgrat tots els seus súpers poders descobreixen que són humans…
    Esperem que no ens faltin xiulets ni orelles per sentir-los per si de cas aprendre a xiular també és un art…

  2. Ja està bé tenir super- herois als que acudir si hi ha problemes que només ells i elles poden resoldre.

    Els que si està bé és tenir super-herois màgics i tenir-ne també d’humans, d’aquesta manera tenim tots els móns com més controlats.

    Guarda el teu vestit fins que realment sigui necessari, així i tot, de tant en tant, procura fer-lo servir no sigui que quan necessitis dels superpoders no recordis ja com utilitzar-los.

M'agrada que comentis

