Crisi

Estic en crisi. Crisi emocional, crisi laboral, crisi professional, crisi personal, crisi escriptora i crisi creativa.

La crisi ambiental ja fa temps que la pateixo en silenci, com les morenes, i l’econòmica, de moment no la noto perquè sempre he estat més aviat persona de contenció monetària i el meu compte corrent el mes que ha passat trepitjant el dia 31 amb mil euros de saldo ja saltava d’alegria, pobret. Això sí, no dec ni un euro a ningú.

Doncs el que deia, estic en crisi. Encara sort que m’adono que estic en crisi en totes aquestes formes. Si no, estaria com milers d’altres persones que només perceben la crisi econòmica. Curiosament, la crisi m’empeny cap endavant. De vegades empeny amb tant ímpetu que em fa ensopegar.

Si tinc poca feina, ja carburo què podré fer amb més temps lliure. Somio amb aquest bé tan preuat com qui somia que li toca la loteria. I sóc conscient de que tinc molta sort amb la meva despreocupació pel futur econòmic.

Si escric poc, ja carburo sobre què puc fer per recuperar la inspiració. I em vénen idees inconnexes que vaig apuntant en un raconet del meu cervell. La visió d’un calaix que quan obro deixa volar desenes de papallones que recobren la seva activitat volant alegrament,  travessant la finestra, omplint la meva cambra de colors i de llibertat. La mirada furtiva que m’observa des del darrera d’un arbre caminant semi-nua per una sureda, tapant-me les vergonyes amb les robes d’una nàiada, mentre els petits pèls del braç es transformen en filets d’or i penso per primera vegada a la meva vida que voldria haver estat una mica més peluda. Però com que aquesta idea és una mica massa eròtica pel que estic acostumada a escriure, i pel que esteu acostumats a llegir de mi, la deixaré per moments d’estricta intimitat.

En resum, que la crisi m’activa en tots els sentits, menys en el creatiu. O no…

Anuncis

6 pensaments sobre “Crisi

  1. Hola Carme. Per una part sento el que et passa, però per altra et veig activa i amb ganes i això és una molt bona cosa.
    M’agrada com escrius i el que expliques, i el que crec interpretar de les coses que penges.
    Espero el teus contes volin cap a la teva imaginació com ho fan aquestes papallones de les que parles.

    I si, aquest post ha estat diferent a d’altres que he llegit de tu. Has entrat en d’altres camps i has “parlat” diferent. Ànims!!!

    Per cert: has canviat el Tema oi que si? Això m’ha fet anar a llegir el teu perfil, que crec encara mai havia llegit. Un perfil molt maco i molt personal.

    • Hola Tomàs. Gràcies, m’agrada que t’agradi, és molt reconfortant. I agradar, tot i no ser l’objectiu final del meu escriure, és un bon peixet per a continuar-ho fent. Sí he canviat el tema, sí, dins la meva inquietud i la meva recerca. Per mi les crisis són realment molt bones oportunitats per créixer, de debò, no les visc gens com quelcom negatiu.
      Merci per seguir-me!

  2. Estic molt engrescada llegin el teu bloc.
    Jo també crec que la crisis es una oportunitat.
    La vida està plena de oportunitats, el que cal es no deixarles passar.

M'agrada que comentis

