Moments de fartesa

Hi ha moments en què em supera la fartesa. Per sort, dura una estona només. I ara no feu veure que esteu lliures d’aquest sentiment, perquè no m’ho crec.

I ara us dic que avui n’he tingut uns quants, d’aquests moments. M’he sentit farta del Nadal, i encara no ha arribat. Farta dels mals humors, propis i aliens. Farta dels dubtes, propis i aliens. Farta dels pares noël, tions, reis, caganers i pannetones, aliens. Farta de la hipocresia del món perquè són festes; de la meva no, que no en tinc d’això. Farta de metges incompetents, polítics incompetents i guionistes de televisió incompetents.

I farta del dia d’avui. Per sort, això és de fàcil solució. Bona nit!

Anuncis

2 pensaments sobre “Moments de fartesa

  1. Sóc un dels mals humors aliens d’avui. Em sap greu. Però comparteixo la fartesa, jo també he tingut aquest sentiment avui (no cal dir-ho) i altres dies. En el fons, crec que és com una purga que convé fer de tant en tant, no? Bona nit.

  2. Hola Carme!!!

    Bé, el bo de fer aquest comentari a dia 22 és que a ben segur la fartesa del dia 20 ja l’has oblidada. Si més no, ho desitjo.

    Jo encara no he arribat a aquest punt pel que fa al Nadal. Ara bé, a la feina, porto una època que tinc el got ple, però ple.

    Em poso a la cua, apunta-m’hi perquè de tant en tant també em passa.

M'agrada que comentis

