Febrer

Asseguda davant de l’ordinador, revisant possibles oportunitats de nous projectes, escoltant El Petit de Nosequè, musiqueta lleugera proposada per una amiga on reconec aquella veu profundíssima que sempre em fa estremir. Em queixo de son, em queixo de solitud. M’imagino amagada dins del cossi de la roba bruta, sí, sí, aquell que tenim tancat a l’armari de darrera la porta del bany, amb les tovalloles netes i plegades, endreçades per mides, com a sostre. Tinc el cervell embotat de pensaments, mil idees començades, mil idees inacabades i menys mil forces per poder completar res. Fa dies que sento la pressió de l’olla que comença a fer-la sonar. Calla, que me n’acabo d’adonar, som a febrer, el meu mes de sucre. Vaig triar el mes més curt, fins i tot el meu inconscient és un inquiet indomable, tres dies de felicitat no es poden deixar perdre, imagina’t haver triat el mes d’agost, quin disgust!

Penjaré una nota a la porta de l’armari del bany que digui: “Deixeu-me estar. No penso pas disculpar-me per tenir els contes a mitges, el llit a mitges, les memòries a mitges i les amistats a mitges”. Que és el meu mig mes, el mes de febrer.

 

4 pensaments sobre “Febrer

  1. Aquí la mitja amiga que recomana música lleugera de veu profunda. Hi ha lloc per a mi en aquest cossi? Ens encabdellem plegades?
    Carme, quin text més tàctil, és tou i suau, ho vulguis o no.

  2. En a mi també se m’està fent llarg aquest hivern. Tinc ganes de més llum i de menys fred.

    Tinc ganes de vacances i de sopar en una terrasseta.

    Ànims que ja ens manca menys!

M'agrada que comentis

