Gràcies

Avui en Sac-de-sastre fa un any. Durant aquest temps l’han vingut a veure 1.635 persones i li han dit boniques paraules en 119 ocasions. Està una mica pitof amb tants compliments, però és més feliç que un anís.

Moltíssimes gràcies per llegir i comentar, sou la meva font d’alimentació, amb vosaltres he reafirmat les ganes d’escriure. I això em fa sentir bé.

Una abraçada gegantina.

 

12 pensaments sobre “Gràcies

  1. Moltíssimes felicitats, guapa!

    Jo vaig llegint els teus posts a la feina, quan tinc un espai, i representen per a mí un petit moment de relax, desconexió i sovint de reflexió.
    Te’ls agraeixo molt.

    Petonassos

  2. oeeeeeeeeeeeee, oeeeeeeeeeeeeeeeee, oeeeeeeeeeeee

    felicitats!! moltes felicitats i sobretot: molts ànims perquè segueixis fent-nos passar bones estones

M'agrada que comentis

