Amor 2.0

He transcrit els missatges en una forma correcta ortogràficament i gramàtica (o ho he intentat). Espero no trencar la màgia de la història per l’aniquilació dels k, q, pto, … però és que em fot negra!
 

MISSATGES DE MÒBIL DE J.

SMS 1. Amor meu, he estat molt a gust. Llàstima que te n’hagis hagut d’anar amb tantes presses. Espero que el cas no fos greu. T’estimo.

SMS2. Maduixeta, ahir a la nit va ser genial. Ho hem de repetir. Et truco demà? Un petó.

SMS3. Cuca, no et trobo, deus anar molt atabalada amb la feina. Em trucaràs una estona que tinguis? T’estimo.

SMS4. Nina, estàs de viatge amb un congrés? Has perdut el mòbil? Potser un accident t’impedeix utilitzar la llengua o els dits? 😉 Va, truca’m i ens veiem dissabte. No puc deixar d’estimar-te.

SMS5. Avui t’he vist de lluny passejant amb el teu nou amic. T’he trucat i he vist com tornaves a deixar el mòbil a la bossa en veure el meu nom. Allò d’aquell dia va ser mediocre, només volia fer-te un favor. Que et vagi molt bé.

SMS6. Cuca, em sap molt greu tot el que et vaig dir ahir. Estava gelós i no vaig saber expressar-me. Si us plau, truca’m o contesta el telèfon. T’estimo.

SMS7. Mira xata, aquell clau de l’altre dia és el més car en missatges de la Història mundial. A més, he tornat amb la meva exdona i això nostre s’ha d’acabar. No et vull tornar a veure, i no em truquis mai més.

MISSATGES DE MÒBIL DE “LA MARIA”

SMS1. Em sembla que et devien donar un número equivocat o directament fals. Jo no sóc dona i no me n’he anat al llit amb tu, per sort. Ets un egoista rematat i sincerament molt poc elegant. I dubto que cap persona intel·ligent arribi mai a estimar-te, merdós.

2 pensaments sobre “Amor 2.0

  1. home! no cal ser estricte, no? en castellà ja es diu que “quien espera desepera”. jajjaaj apesar de tot a la Maria no li falta raó.

  2. SMS8. Hola Maria,

    Te l’escric en a tu perquè no tinc a ningú més. De fet no em tinc ni a mi mateix després del que ha passat.

    Tens raó soc un merda.

    Dues línies només. Han passat tres setmanes i he fet el que no he estat capaç de fer en els darrers dos anys. M’he separat legalment.

    Fins ara havia estat un covard. Tenia por de lligar-me a tu. Tenia por de mi mateix i m’amagava. No t’he sabut estimar. He estat un egoista.

    Lamento algun dels missatges anteriors. No vaig saber fer ni això.

    Si veus aquest missatge i et ve de gust, el dissabte a les 21h estaré en aquell restaurant on varem sopar la primera vegada. Tinc ganes d’estar amb tu amb totes les conseqüències. Sinó vens, lamentaré tota la vida no haver-te sabut estimar.

    En qualsevol cas, que et vagi molt bé.

M'agrada que comentis

