Cercle de paper

En sec, silenci, foscor, quietud.

Una veu diu que sóc a l’altra banda d’un mur fet només de paper. Que tinc la veritat a tocar, que només em cal fer un petit salt i travessar l’anella esquinçant la seda, com en un circ. Que darrere tot tindrà sentit i seré la jo més pura, la menys bruta, la que entendrà qualitats només en positiu. I on no hi haurà interrogants, només respostes.

Em deixa mirar a través d’un petit esparracat. Sobre una taula massissa de fusta vella, una caixa enorme d’eines que amaga trepants, broques, claus angleses, martells i tornavisos, de tots colors, de totes mides. Eines per a l’aigua, per a la terra, per al foc i per a l’aire. Per remenar tristesa sense tallar-se i engrandir alegria uns quants quilos. Per tallar dolor i cosir goigs. I una capseta de lents, folrada d’escuma, amb augments per al passat, colors per al present i binocles per al futur.

Tanta excitació em desvetlla. M’aixeco i guaito per la finestra, des d’on veig el cercle de paper que no sé com traspassar.

4 pensaments sobre “Cercle de paper

  1. Quantes novetats, oi? Has canviat el Tema (m’agrada el fons que hi has posat) i t’has posat un mapa de visitants.

    De vegades hi ha barreres, unes de visibles i altres d’invisibles. N’hi ha de socials, culturals i d’altres són purament físiques.

    De vegades no hem de contemplar com a única possibilitat el saltar la barrera (o trencar el cercle de paper), de vegades cal contemplar la possibilitat de rodejar l’obstacle.

M'agrada que comentis

