Gestió

Que algú em tregui la mala bava de sobre.

Que m’espolsi la caspa de queixa que duc sobre les espatlles.

Que em passi l’escovilló per l’empipamenta en forma de gotetes que m’esquitxa el jersei i s’hi està quedant resseca.

Que em bufetegi fins fer-me saltar els queixals que treuen foc.

Que em sacsegi l’enteniment i la sinceritat per a que tornin al seu espai prudent.

O potser no.

Potser deixeu-me que hi jugui, que trobo que m’activa el cervell.

Deixeu-me que m’hi recreï.

Que m’inventi paraules per descriure.

Que m’obri la ment i els dits cap a una crítica intel·ligent.

Que m’ensenyi a dirigir el raspall de dents per aconseguir efectes pre-escolars a les meves obres.

Potser deixeu-me-la, que faci una segona fermentació.

Fem-ne cuinetes, amb un “Altantoambelfoc” permanent.

Anuncis

2 pensaments sobre “Gestió

  1. És una nova versió de la Dra. Jekyll and Miss Hyde?
    O això o és que una part del teu cervell ha escrit el principi i l’altra part ha escrit el final.
    Si a més ens canvies el Tema del teu bloc i et passes al negre, he d’entendre que estàs de canvis. Jo també tinc el bloc en negre…, per tant no puc dir res.

M'agrada que comentis

