Telescopi colonoscòpic

Perdre’m entre crits d’Els nens, sons d’El baix, enmig de Pensaments, que m’eixorden i que no em deixen sentir-me. Volatilitzar-me en el que sóc, en el que vaig ser i, fins i tot, en el que incondicionalment desconec que m’agradaria ser. Elevar-me sobre aquest brogit que em faria parar boja si no fos perquè raja dels cossos que m’han posseït en algun moment, abans o després de néixer, durant o fins el per sempre de la seva existència. Elevar-me de les febres, dels plors, de les gelosies i dels individualismes que m’encerclen, per retrobar-me sota una closca de cargol amb el cos eixut de tant plorar les meves incapacitats incongruents.

3 pensaments sobre “Telescopi colonoscòpic

M'agrada que comentis

