Tu i jo i el que pensàvem

Deies que creies saber per a què la volia. Però jo pensava que em convenia perquè era el que sempre havia volgut pensar que necessitava tenir. La desitjava, convençuda com estava de que era així com havia de ser, o més aviat com pensaves que era l’única manera positiva d’existir. Però tot allò que vam planificar no va acabar sent. Ni vas aconseguir que et publiquessin cap best-seller, ni els teus pits van créixer més a partir dels catorze, ni jo la vaig encertar a la primera. El meu nas no va minvar, la teva intel·ligència no va arribar a ser ben bé la mateixa que havíem planejat, i ni tu ni jo acabem d’entendre prou la intel·lectualitat. Jo sóc massa barroera per moure’ns entre lletrats i tu massa classista per fer-ho entre pragmàtics.

Però totes dues anem fent i, vulguis o no, el fet de pensar que crèiem saber per on les coses havien d’anar, i després adonar-nos que no tenim ni puta idea de futurologia, té la seva gràcia. Així que seguim tenint els pits petits, el nas gran i l’ intel·lecte ordinàriament vulgar.

Anuncis

3 pensaments sobre “Tu i jo i el que pensàvem

  1. I sort que tot no surt com planegem que surti, que la vida seria ben avorrida… El guió de la vida s’escriu en temps real, vivint, és pura jam session, no hi ha partitures que valguin!

  2. M’ha agradat això que diu la Tina Vallès de “Jam Session”, ho he trobat molt encertat.

    Planificar la vida és complicat, primer cal saber que és vol i després esperar i posar-hi de tot perquè passi. Després la vida acostuma a fer el que vol amb els nostres somnis, anhels i perspectives.

    Ara bé, si més no, s’ha de saber on s’està en cada moment.

M'agrada que comentis

