Estic indignat, a Paper de Vidre

Estimats lectors, lectores i demés espècimens curiosos que passeu per Sac de Sastre.

Estic radiant de poder-vos comunicar que he publicat un petit relat a la revista Paper de Vidre, una revista digital de deu anys de vida (aviat el seu aniversari) i que he conegut fa un anyet, més o menys.

Em sento molt orgullosa de poder compartir un espai d’aquest número amb Joan Todó, Jordi Serra i Garrido, Teresa Amat i Max Besora, entre d’altres que no anomeno perquè no conec, que ja tinc feina per aquest vespre.

No us explico res més de la revista perquè HEU DE visitar-la, llegir-la i fer-vos-en socis. Un cop llegit aquest nº 60 veureu que us resultarà quasi una obligació. 😉

Estic molt contenta, de debò, gràcies per l’oportunitat Paper de Vidre. I gràcies especialment a en Guillem per la seva sinceritat i ser tan agradable.

http://www.paperdevidre.net/index.php/inici/article/175

Anuncis

12 pensaments sobre “Estic indignat, a Paper de Vidre

  1. M’ha agradat molt, m’agrada més quan escrius relats qua quan fas escrits tan profunds… potser sóc jo que sóc simple.
    Per cert, que no tots els xaves parlem amb la A molt oberta… aquí tens una que sap que de “Què maco” s’accentua i, per tant, es pronuncia amb e oberta i no a. 😉
    Però sí, ca molt macu el teu relat i que és tot un orgull veure que et publiquen a una revista.

  2. Ja ja ja… He rigut al final…
    M’ha agradat molt, amb les aaaas menys obertes que abans…, Que jo sóc de Barcelona, però potser viure al Vallès t’arregla una mica l’accent 😉

  3. molt bé Carme, com sempre.
    tens el do de fer que em fiqui dins el relat, i perdi el món de vista. No passa gaire sovint i t’agraeixo que ho sàpigues fer tant bé.
    Molts petons
    albert

M'agrada que comentis

