M’ha tocat la loteria

M’ha tocat.  03.467, Serie: 021. M’ha tocat. Quinze milions d’euros i 6.000 euros al mes durant vint-i-cinc anys. Sóc rica. Deixaré la feina. Li compraré una Volkswagen California nova, blava. Els faré un ingrés perquè no hagin de tancar l’empresa i puguin seguir amb el projecte. M’ha tocat. Compraré aquella casa a Verges, l’arreglaré i en faré turisme rural per a famílies a un preu mòdic. No, la tindré per als meus amics amb nens, de gratis. M’ha tocat! Què deu valer aquell mas? No està en venda però tot té un preu, diuen. Els nens xalarien de valent, allà. M’ha tocat! Obriré una escola alternativa. Faré donacions, he de pensar a quines entitats. Vigila no t’arruïnis, que diuen que passa sovint. Faré racó pels impostos de successions. M’ha tocat. Em canviaré tot l’armari. Ai, no, quina mandra, ja aniré comprant el que em sembli. Compraré els camps de la recta. I contractaré gent perquè hi faci horta ecològica, que té molta sortida i poca oferta. I a la meva mare un viatge a Nova Zelanda. Per a quatre persones, que vagi amb qui vulgui. M’ha tocat. I què faig amb els calés? Perquè els bancs es fotran d’hòsties quan ho sàpiguen. Voltors. Al Triodos Bank, al menys… Obriré una llibreria a L’Escala. Gran, molt gran. Que sigui un referent. Faré presentacions de llibres i els pagaré per venir. Serà un èxit. Que m’ha tocat!  03.467, Serie: 021. M’ha tocat. Quin mal de panxa. I aquell que no agafa el telèfon. Vaig a retallar el diari, que m’ha tocat. Ho emmarcaré. Número premiat:  03.467, Serie: 021. 19 de març del 2012. Dinou. A la capçalera hi posa disset. Està equivocat. Número premiat ahir, dia 16 de març, 03.467, Serie: 021. Cupó. Sorteig del 19 de març. Marzo és març, no? No m’ha tocat, no. No m’ha tocat. Sóc idiota. Cagundéu, que no m’ha tocat.

Anuncis

3 pensaments sobre “M’ha tocat la loteria

  1. Bon monòleg interior. Llàstima del desenllaç! Jo que ja pensava que em donaries 5.000€,, per amistat,, i així taparia tots els forats i només em quedaria la hipoteca! Catxis!

    Salut i escriu, no paris de fer-ho,
    Anna

M'agrada que comentis

