Per mai més teva, Carme.

Et miro en la fotografia del perfil i segueixo preguntant-me per què els nostres camins no es van acabar d’entendre. Perquè des del primer moment que et vaig veure, jo que sóc agnòstica d’amors eterns a primera vista, parlant-te als ulls des d’uns quants metres en aquell bar de Gràcia, que vaig saber que eres exactament tu qui venia de sèrie en el xassís del meu motor. Estudio el teu perfil retallat sobre un sofà difús i no acabo de comprendre perquè aquesta obvietat no la vam saber veure. Potser jo no sóc la teva tapisseria de sèrie, sinó la d’un model anterior i, plena de borrissol, pedretes i pèls ínfims, tinc els ulls de l’ànima estràbics. També podria donar-se la circumstància de que tu fossis només un prototip i que a mi encara m’haguessin de millorar la textura, i que en la propera remesa ens puguem parlar entre l’eixordador silenci d’un vehicle elèctric.
Anuncis

5 pensaments sobre “Per mai més teva, Carme.

  1. … i silencis eixordadors que et rebenten els timpans. Hi ha temps de moltes menes. N'hi ha que arriben per quedar-se amb contracte indefinit. Sense cap clàusula de rescissió. I és que hi ha prototips… i prototips.

  2. Només un prototip incomprensiblement equivocat. Ara, de bons cotxes n'hi ha un munt, i ara per ara vaig en el més segur del mercat. El descapotable va passar de llarg.

  3. M'has fet somriure, Carme (cosa no deixa de ser tota una fita per aquestes contrades d'un temps ençà). M'ha agradat molt el teu text. Pel que fa al teu quatre rodes, no estaria de més que de tant en tant controlessis els seus nivells d'oli i la pressió de les rodes, tot i que no sé per què em fa l'efecte que tu ja en deus estar pel cas. Que passis un bon dia, maca!

M'agrada que comentis

