Qui li posa títol?

Me’l menjaria a petons.
De vegades tant, que ho faria literalment.
Em passaria llargues estones mirant-lo, petonejant-lo, pentinant-lo.
Untant-li cremes i fent-li massatges als peus.
L’amor més verdader que he descobert mai.
Després em penedeixo de no haver-me’l menjat.
L’apartaria durant dies.
El regalaria.
Li diria paraules gruixudes o li retiraria qualsevulla.
Ni me’l miraria.
Font d’on brolla la culpabilitat, el ridícul, la inutilitat, la mandra.
L’odi més intens que he viscut mai.
Extremes neurosis al meu cap.
Possessió, gelosia, paranoia catastrofista, hipocondria, obsessió.
Antagònic del que havia estat i tot el contrari del que sóc pensant.
Un amor tan intens que fa mal.
Tan inestable que trontolla, dia sí, dia potser.
Per ell em convertiria en assassina.
O em deixaria mutilar.
El món és ple de boges com jo.
Gràcies a Déu.
4 pensaments sobre “Qui li posa títol?

M'agrada que comentis

