Col·leccions

M’agrada col·leccionar. Tant, que a la meva habitació tinc tota una paret dedicada en aquesta fal·lera. Veieu.

Col·lecciono fracassos. Els atrapo en pots, de diverses mides, formes i materials. De vidre, de plàstic i biodegradables. De coll llarguíssim, amb borla i serrells, com els de bon perfum. Fracassos consumats, que deso en formol, vidre i segellats. I fracassos mutants, que encara no han madurat, aquests en flascons biodegradables, per si de cas. Fracassos que m’agrada recordar, amb moderació, per no oblidar la seva fragància. Tot això en lleixes, ben ordenats, alfabèticament i per mida.

Just al costat trobem l’armariet dels èxits, no gaires, que guardo en globus. Alguns els he insuflat amb heli, perquè quan els recordo em fan venir veuetes i riure. En tinc de petits, desats en gometes fàl·liques, on guardo l’èxit d’oblidar-vos. I, apilonats, els que neden dins globus d’aigua, d’aquells que si t’exploten a la cara t’esquitxen l’ego i l’orgull. Al revers de la porta de l’armari dels èxits, allà on no mires sinó és expressament, hi tinc enganxada una foto del gran globus aerostàtic, aquell que es va enlairar amb el nostre possible èxit i que mai més hem tornat a veure.

4 pensaments sobre “Col·leccions

  1. Tampoc ens hi hem de capficar amb els fracassos. Qui no n’ha tingut o en té, o en tindrà.

    Mirar-se’ls, si…, però el justet.

    No m’agrada massa la idea lineal de la vida com una col•lecció de fracassos i èxits. On queden llavors les vivències i els sentiments amb que percebem el que se’n poden dir èxits o fracassos?

M'agrada que comentis

