Jardí personal

Avui tinc un dia en què em sento especialment lúcida, tot i que els pensaments s’aboquen incontrolats de la memòria al present. I em sento amb la necessitat de dir, en aquest espai tan impersonal, tot allò que hauria de dir-vos d’un a un. Quina feinada.
A totes aquelles persones que trobàveu defectes en la meva manera de ser i me’ls fèieu saber amb retret us faig saber que:
De la meva dispersió ha nascut creativitat,
de la meva tossudesa, constància.
de la meva “mala llet”, caràcter,
de la meva masculinitat, perspectiva,
de la meva excessiva racionalitat, capacitat per créixer,
dels meus alts i baixos, adaptabilitat,
de la meva inseguretat, realisme i consciència,
de les meves pors, lluita,
de la meva impulsivitat, sinceritat i noblesa,
i de les meves queixes, millores.
D’aquelles raquítiques llavors que tant us feien riure ha nascut un jardí al meu gust, espectacular, gràcies a  la font d’aigua més autèntica, la dels que m’han estimat i respectat.
Persones plaga, com van els vostres pugons?
Anuncis

5 pensaments sobre “Jardí personal

M'agrada que comentis

