Dubtes

Ha arribat el moment de valorar el perill d’obrir la capsa dels crits. Que em cago de por de pensar tot el que en pot sortir, però que avui em sento valenta. Que sí però que no, perquè dubto de la meva teoria de plantofa poc científica que m’intueix que mostrar les deixalles suculentes de lixiviats fa que es ventili el dintre. Però qualsevol microbiòleg amb seny dirà que més aviat fa que el voltant s’allunyi amb el nas espaordit, desencaixat el rostre per la fetor inhalenable de les pors més infantils.

Tot i que.

Potser semblen terribles i de fet, en deixar-les lliures, resulten ser perfectament digeribles.

Del camí cap a la maduresa en neixen corriols que, per no perdre-m’hi mai més, dubto si incendiar-los o tancar-los amb murs de pedra seca.

Un pensament sobre “Dubtes

  1. Hi ha camins sobre els quals un/a dubta si els ha de tornar a transitar. És normal dubtar, el que no estaria bé és no prendre una decisió en un o un altre sentit.

M'agrada que comentis

