Embulls

Temps, necessito temps. Necessito espai. Espai temps. Perdo el temps pels descosits de les butxaques. I m’omplen l’espai amb preguntes i crits i exigències. Fins i tot m’omplen l’espai de regals i petons i sorpreses, que són agradables però que m’ocupen l’espai. Que necessito temps i espai per trobar-me o per perdre’m, o no sé ben bé per a què. També silenci, necessito silenci. Absència de sons, de sorolls, de fresses, que m’esparraquen els nervis. Que tinc el cap tan ple de bonys sonors que no me n’hi caben més, tot i que n’infiltri els petits racons de fluid musical, intentant fer-ne de tot plegat alguna dignitat. Em manquen els temps, els espais i els silencis amb els que no sabria què fer. Em sobren les pressions, les demandes, els embulls interns. Però, sobretot, m’haurien de sobrar més ganes i em caldrien més inspiracions.

Imatge

Un pensament sobre “Embulls

M'agrada que comentis

