Deixo d’escriure misèries

Avui m’han dit que llegint-me al Sac de sastre se’m veu molt crispada i que això no em fa cap bé. Que he de ser positiva i mirar endavant amb il·lusió. M’ha sabut greu que se’m vegi com una amargada, perquè possiblement ho sóc. He de reflexionar. Per tant, mentre estigui en aquest estat d’idiotesa absoluta i maleint el món, com que és una situació que em supera i que encara no sé com capejar, deixaré d’escriure res que no siguin alegries. Fins aviat.

3 pensaments sobre “Deixo d’escriure misèries

  1. He penjat això al Facebook i en una horeta he rebut un munt de missatges de suport a la meva mala llet escrita. Vull explicar-me millor i dir-vos que no és que no pugui escriure el que vulgui. EVIDENTMENT QUE ESCRIURÉ EL QUE EM SURTI DELS nassos. És més una qüestió de replantejar-me si realment no m’estic angoixant massa per tot plegat. Si realment no hauria de prendre’m les coses d’una altra manera (frase eterna de ma mare, pobreta) i pensar menys i prendre’m les coses menys a pit. Però… és que trobo tantes injustícies que sovint m’agobio. Molt. I el que no voldria de cap de les maneres seria angoixar els meus estimadíssims lectors fent teràpia escriptora de neteja. Macos, tots.

M'agrada que comentis

