Addicta a res

Aquest any vull escriure. Ja és aquí el desig irrefrenable de posar-m’hi de debò, de robar temps al son. D’escriure una novel·la eròtica o una de romàntica, una de negra o una de juvenil, o potser un recull de contes o tot plegat a l’hora.

Que potser després tot això acabarà en un sac, probablement de sastre, potser, però m’alegra tenir aquest síndrome d’abstinència tan marcat, per fi m’hi he enganxat.

Qui m’anava a dir a mi que algun dia seria addicta a res.

mood02

Anuncis

4 pensaments sobre “Addicta a res

  1. Vinga, de cap a l’aigua, ni que estigui freda, bruta o hi trobis taurons…ep, encara m’hi trobaràs, a mi també, provant de surar.

M'agrada que comentis

