La senyora Delícies coneix en Jordi Masó

Vaig conèixer en Jordi Masó a la presentació del llibre de recull de contes del Premi Vent de Port 2012, a Tremp. En aquesta ocasió ell feia de prologuista (molt bon pròleg, per cert) i jo de finalista. L’any passat ell va fer de guanyador i jo… jo ni sabia que existia Vent de Port!

En Jordi té un blog on recull microrelats i, xerrant, xerrant, em va demanar i li vaig oferir el “Caramels Delícies”, el breu relat que va guanyar el Premi Càlam de Torroella de Montgrí 2012.

La senyora Delícies corre món i jo, contenta. A més, m’hi ha posat una foto la mar d’adient. Ja podeu remenar, ja…

Caramels i confitura, una dolça combinació!

Gràcies, Jordi!

M'agrada que comentis

