Mandarina

culo-

Tinc una mandarina plena de suc i difícil d’empassar. De pell fina i llisa com la d’un cul d’anunci de crema anticel·lulítica, una pell igualment insultant, plena de transgènics i de photoshop, se m’arrapa als grills i em tenyeix els dits.  La meva mandarina de vida m’és difícil d’empassar entera, però també ho és de pelar. Plena de grills àcids i turgents, cada monjo un problema, uns de grossos i d’altres amb pinyol, me’ls miro a contrallum. Els grans els mastego i els petits me’ls empasso tancant els ulls. I a qui li molesti l’olor, que canviï de tren, que vagi en AVE, que jo sóc més de Regional.

Anuncis

Un pensament sobre “Mandarina

  1. No sempre és fàcil saber com serà una mandarina abans d’obrir-la, però no passa això també amb les persones o és cosa de les mandarines i de les capses de bombons?

M'agrada que comentis

