Cartes, fotos i veles

gabriel-orozco-box

T’escriuré una carta que em permeti omplir el buit que han deixat totes les que avui he estripat. Una carta manuscrita que guardaràs en una capsa durant una pila d’anys i que un bon dia podràs rellegir i estripar. O potser una que rebregaràs de seguit perquè ets persona més pràctica que jo i no comparteixes la il·lusió que guardant papers a vessar de paraules en preserves els sentiments.

Ens farem una foto que em permeti omplir el buit que han deixat totes les que avui he estripat. Una foto en paper que podràs guardar allà mateix on les cartes, que només revisaràs de tant en tant per recordar-te que un dia ens vam estimar. Una foto que no caldrà estripar mai perquè ets persona més pràctica que jo i saps que les imatges són molt més interpretables que les paraules.

Escriuré paraules, inventaré frases i faré versos que em permetin omplir el buit que han deixat totes les lletres que avui he estripat. Les penjaré en un núvol que s’endurà el vent, i així potser comprendré d’una vegada que quan canvies de món cal hissar les veles amunt per deixar ben aviat l’illa de la nostàlgia enrere. I aprendre que la vida està feta de capítols.

Un pensament sobre “Cartes, fotos i veles

M'agrada que comentis

