Fes-me l’amor

Il·lustració de Dani Torrent*

Ei, apropa’t.

Passa la punta dels dits pels mots que em cobreixen els llavis. Fes lliscar el palmell de les mans per les frases que se m’esfilagarsen pel camí, deixant vetes de sintaxi penjades. Prem amb fermesa els pits dels meus pensaments i passa la punta de la llengua pels mugrons de les idees. Omple’t la boca de les meves paraules senceres, de tots els racons d’entre línies. Penetra’m pel davant de les emocions i més enllà. Fes-m’ho també pel darrere dels somnis.

Fes-me l’amor ben endins, ben fort, més fort, no paris…

 

(* Il·lustració trobada a http://bibliocolors.blogspot.com.es/)
2 pensaments sobre “Fes-me l’amor

M'agrada que comentis

