Si és que no es pot ser tan cagadubtes…

cagadubtes

Com que estic en un moment de la vida en què no acabo de cagar el dubte, que deia aquella amiga d’un amic; com que estic en un moment en què començo a sospitar que la meva insatisfacció no és cosa (només) de les hormones –per cert, lectores avantatjades, quan UNA arriba a la menopausa, en quin moment del cicle humorístic es queda?– i, bàsicament i essencial, com que estic cansaaaada de sentir-me vacil·lar i no acabar de prendre cap camí important, abans de morir-me de fàstic en aquest encreuament m’he auto-plantejat una qüestió (senzilleta, que només és per començar a fer i acabar de pensar) que m’he forçat a respondre:

– Tu escrius, o què fas?

I m’he respost que, com que sembla que ningú no em motivarà per mi, que cadascú deu tenir prou feina amb auto-motivar-se, tinc dues alternatives:

1) Tanco definitivament el blog i em dedico a escriure la llista de la compra i prou.

2) Li foto un parell d’hòsties a la mandra i a la incertesa i escric un cop per setmana, peti qui peti, i a veure si així la màquina del cervell comença a funcionar o, si més no, exercito els ditets.

Ja diuen que un dels secrets de mantenir un blog sa és escriure un cop per setmana, com allò del sexe de matrimoni.

Ara ve la part que us pertoca, perquè ja sou 50 seguidors del blog, perquè ja l’heu visitat 13.439 vegades (no, no és un número inventat), perquè fa només uns dies que va fer tres anyets, perquè aquest blog és per a vosaltres i perquè no m’aniria malament una mica de la vostra inspiració. Seria ideal que a través de qualsevol dels canals que teniu per posar-vos en contacte amb mi em proposéssiu temes, paraules, gestos, fotografies, el que vulgueu i així entre tots podem anar fent. Va, animeu-vos-hi, no costa diners i tampoc no esteu obligats a llegir el resultat. Va, què us sembla, sereu les meves musses!?

19 pensaments sobre “Si és que no es pot ser tan cagadubtes…

  1. Doncs jo et poso deures. Vull que escriguis un relat on apareguin les paraules: ANSIOLÍTICS, HISTÈRIA, GENOLL, DIPLOMÀTIC i GIN TONIC.

  2. Potser podries llegir “LA CONTRA” de l’Erik el Belga i escriure sobre si podries viure un vida semblant a la seva. Nomes es una idea……..Jo l’acabo de llegir i la trobo genial pero com que no en se d’escriure………………

M'agrada que comentis

