Fins aviat

salt

Estimat,

t’he de dir que et deixo. Espero que només sigui una separació temporal i que em rebis amb els braços oberts quan torni. “No ets tu, sóc jo”, però ara mateix necessito endreçar-te durant un temps. Estic treballant en nous projectes, vull fer un salt desdoblat cap a d’altres direccions i necessito espai lliure dins del meu armari mental.
No vull que pensis, però, que perdrem tot el que hem aconseguit junts, deixo muntada aquesta calaixera que hem omplert durant quasi quatre anys de 183 calaixos, que has visitat 14.000 vegades i sobre la que hem fet més de 700 comentaris, per a què la puguis remenar sempre que vulguis. I recorda que sempre estaré disponible per a tu aquí.

Fins aviat,

Carme

7 pensaments sobre “Fins aviat

  1. M’alegro que la separació sigui només temporal. I m’alegro que el motiu sigui una redirecció d’energia cap a objectius més lluminosos. Que hi hagi força!

  2. Noooooooooooooo
    I que llegirem ara?
    Poc k llegia i ara ens deixes. No s’hi val
    Te trobaré a faltar
    Albert

  3. Vaja, Carme, tu salta lluny i alt, però de tant en tant pots passar a obrir el sac, no?, per a que es ventili…

M'agrada que comentis

