Perdre’s dins del cercle

Els sents?

Ara arriben aquells dies en què em perdo dins del cercle, en què necessito escriure en mida setze per recordar-me que hi sóc, no qui sóc.

Ho veus?

Ara vénen aquells vespres en què res és relatiu, on tot és absolut i em veig empresonada dins les pròpies paraules.

Que sí,

ja tornen aquelles hores en què les pàgines són en blanc i els pensaments en negre, en què somio mirant-me amb una ullera de llarga vista.

I és clar,

més tard vindran els altres dies, els que arriben després dels primers, en què les forces em surten dels dits, on no m’importa res i m’ho puc fer tot.

Però escolta,

també arribarà l’hora en què seré altre cop al bressol, quan m’adonaré dels dies perduts entre espirals, dins de paraules.

I ni tu ni jo no sabem

si aleshores em penediré de no deixar mai créixer prou les ungles per esgarrapar les restes dels moments.

moments en espiral

Anuncis

Un pensament sobre “Perdre’s dins del cercle

M'agrada que comentis

