Yes, I can!

Podria escriure una llarga llista de coses que sé que hauria de fer (per obligació moral  o perquè m’anirien de conya) i que no acabo fent. Vegeu…

  1. Pintar l’habitació dels nens.
  2. Depilar-me.
  3. Penjar les lleixes que fa dos anys que viuen colgades al garatge.
  4. Netejar a fons els armaris de la cuina.
  5. Netejar a fons l’armari dels nens.
  6. Netejar (a fons no cal, no hi ha tanta merda) el meu armari mental.
  7. Aspirar el dintre (el fora no cal, fa tramuntana) del cotxe.
  8. Provar de fer melmelada.
  9. Programar el meu temps (amb Excel dia/hora).
  10. Programar el meu armari mental (això hauria d’anar a dalt de tot).
  11. Baixar a ciutat (sopar i birres amb col·legues).
  12. Canviar l’assegurança del cotxe.
  13. Estudiar alguna cosa interessant per al meu futur professional.
  14. Cuidar-me més (o deixar que em cuidin una mica).
  15. Pensar coses interessants.
  16. Escriure coses interessants.
  17. Escriure en aquest blog cada divendres.
  18. No preocupar-me per coses sense importància.

 

De moment, he aconseguit resoldre un succedani conglomerat de les tres darreres:

16-17-18. No preocupar-me per escriure coses interessants en aquest blog sense importància cada divendres.  √

victoria

Anuncis

6 pensaments sobre “Yes, I can!

M'agrada que comentis

