El Miracle

Aquest cap de setmana passat vaig marxar a un santuari a mirar núvols —que diuen els que contenen la sorpresa—, a una mena de secta, no? —que diuen els que tenen por del que no coneixen—, a allà on et fa bé —que diuen els que, “tot i fer aquestes coses”, m’estimen.

Tenia previst desconnectar, deixar de pensar i alhora escriure, inspirar-me. Però només vaig prendre notes el primer vespre, a l’arribada a un Solsonès que se’m presentava immens, introspectiu, d’hivern; abans de la quietud que troben els que en saben.

Ni mig got de silenci intern vaig aconseguir esprémer. Potser una gota mentre m’adormia asseguda en un banc de meditació a la capella de Sant Gabriel. Potser una altra mentre contemplava d’immensitat de la Natura estirant-se a l’hora de l’albada.

sant_gabriel

La resta van ser pensaments interrogatius formulats sobre inquietuds latents, sobre la necessitat del repòs, sobre la immensitat de l’univers.

Que, tot i ser eterna primavera, jo, hi tornaré al maig per escoltar amb atenció el meu atrafegat brogit i, de fons, l’important.

Anuncis

M'agrada que comentis

