Personal, sense expectatives ni contemplacions. Dia 11.

Podria callar, ara. Deixar d’escriure, avui. Llegir, per exemple, més. Podria no haver encès l’ordinador aquest vespre i no haver-me imposat aquesta mena de ritual d’escriure cada dia (o quasi) durant vint-i-un. Però em resulta divertit, un exercici que em cal, encara que es faci pesat. Això no va per tu, amic. Pots tornar després del quinze.

D’aquí a onze dies em permetré rellegir tot l’escrit. Aleshores veuré una llum que em guiarà, així ho planejo, ja ho veuràs. Fins a on?

4 pensaments sobre “Personal, sense expectatives ni contemplacions. Dia 11.

M'agrada que comentis

