Personal, sense expectatives ni contemplacions. Dia 21 + 1. Fi.

Ahir va ser el dia 21. L’últim dia d’una etapa d’incertesa. Avui, vint-i-u més u, em reafirmo en el que durant aquestes tres setmanes he anat reflexionant, deixant sentir.

Aquesta necessitat de saber estava relacionada, com no, amb el fet d’escriure. Una afició que, per traça, s’estava convertint en obligació, en una certa angoixa per crear, per donar, per demostrar —als vius i als morts!—; en una càrrega ansiosa pel fet de no arribar mai al nivell que jo mateixa m’imposava. Cada paraula d’ànim em feia caminar una mica més. Cada frase crítica m’incapacitava, tot i que m’encoratjava a millorar, ho feia lluny de ser una agradable emoció. Justament jo, que escric per emoció, per sentiment!. Escric per oci i com a teràpia. Ho faig perquè em fa sentir bé, perquè em diverteix, perquè em motiva aprendre’n cada dia una mica més. I quan ho faig de tot cor, només aleshores, és quan l’escriptura em fa créixer, m’anima l’ànima i m’activa la ment. I aquesta alegria de l’escriure és el que vull compartir amb els propers, amb els que em llegiu perquè així em sentiu més a prop.

Tinc un munt d’històries escrites, recopilades, retallades, millorades i agrupades amb l’objectiu de ser publicades. Pobretes, si fa, que esperen… És per això que ara, després de vint-i-un més un dies, em reafirmo en la decisió de començar-ho a fer (o, més aviat, de tornar-hi). On?! Aquí, al suport que tinc més a mà. Aquí, on no cal demanar caritat. Aquí, que és de franc (qui em vulgui premiar amb vint cèntims per exemplar li facilitaré el meu número de compte corrent). Aquí, on em llegiu només els qui em voleu sentir més a prop.

Fins aviat. 🙂

6 pensaments sobre “Personal, sense expectatives ni contemplacions. Dia 21 + 1. Fi.

M'agrada que comentis

