Encara hi sóc, eh?

No, amics, no he mort. Aquest blog no era un caprici, només volia un repòs. Després de tancar-ne les finestres i els porticons, mentre he estat fora, he escrit per a persones petites, molt petites, de tres a cinc petiteses, per ser exactes. Conclusió: fàcil no és. També he estat escrivint en la meva memòria, sobre la pissarra virtual del gris cervell, històries passades, revivint moments enquistats, intentant trobar-los una forma d’escriure-me’ls que en desfaci (per fi) el nus. De fet he estat desfent embulls. He estat pencant, he estat aprenent, he estat relativitzant, he estat escrivint pels móns. He estat desfent-me, morint-me en nostàlgia i reconstruint el domini del meu jo, he estat (estic) llegint, força, bastant, no pas molt. 

Estic bé, tornaré.

nus

5 pensaments sobre “Encara hi sóc, eh?

M'agrada que comentis

