Un mundo de emociones

Estic escrivint uns contes sobre les emocions per a Salvat, per encàrrec de Somnins. Els il·lustra la Núria Aparicio i des de fa poques setmanes també n’escric les fitxes pedagògiques que els acompanyen, per als papes preocupats i les mames aplicades.

Aquesta col·lecció m’ha omplert el cap d’idees i el cor d’alegria. I les persones amb les qui treballo són tan excel·lents que em sento comodíssima. Talment com si escribís en sabatilles (calla, que ja ho faig!).

En fi, que és una preciositat d’experiència i una meravella de col·lecció (i no, no està malament que ho digui jo).

Us convido a que correu fins el vostre quiosc a cercar-la (un número per setmana) o que us hi subscriviu. Val molt la pena per als qui teniu petits, no tan petits, o pels qui hi treballeu. Més informació aquí.

I un petit i bonicot vídeo promocional aquí.

Salut, amor i lectura!

papa

M'agrada que comentis

